2015年2月26日木曜日

人生まんざらでもないな~~・・。



Jean! We met again!! It's been 4 years... I can't imagine, just like yesterday, we had a lots of fun together. Really wonderful seeing you again. You made me feel "my life is full of joy". What a wonderful life... Some day I will come and visit you in France.
Thank you very much to seeing me. Keep in touch!

じょんちゃ~~ん! 私のだぁ~~いすきなじょんちゃん! すんごくハンサムで 暖かい心の持ち主のじょんちゃん! 4年前 大地震を一緒に乗り越えてくれた じょんちゃん・・ Kiwihouseのお客さんと言うのが なんだか 私の息子って感じになって・・ じょんちゃんは 私を NZの母と想ってくれて・・。
今日は わざわざ ちょっとしか時間の合間を縫って 私にきつい きつい ハグをくれる為にやって来てくれました~~・・。

私の人生 まんざらでもないな~~・・と しみじみと思う・・今日の夜でした・・。
 — with Jean Boiron.

0 件のコメント:

コメントを投稿